بهترین ایزوگام چیست؟ بهترین ایزوگام بازار ایران

بهترین ایزوگام بازار ایران

به نظر شما بهترین برند ایزوگام چیه؟ شما اگر بخوای یکی از برندهای ایزوگام رو انتخاب کنی، از نظر شما بهترین برند ایزوگام باید چه ویژگی هایی داشته باشه؟ ما می دونیم که این سوال ها خیلی ذهن شما رو درگیر کرده و در این مقاله می خواهیم بصورت خیلی کامل به این موضوع بپردازیم. همونطور که می دونید تنوع ایزوگام توی بازار خیلی خیلی زیاده، طبق آماری که از سال 1400 بازار ایزوگام داریم، این رو میگم که بیش از 600 برند مختلف ایزوگام در بازار ایزوگام ایران وجود داره و خوب هر شخص و هر کارخونه ای هم میگه که ایزوگام های ما بهترین برند ایزوگام در ایران هست و از جنس و متریال فوق العاده ای برخورداره و بالاترین سطح کیفیت رو داره.
اما به نظر شما واقعا همینجوریه؟ اگر همین طور بود که دیگه هیچ مشکلی از لحاظ سطح کیفی ایزوگام های داخل کشور نداشتیم و خیلی هم همه چیز عالی می شد، اما متاسفانه باید بگم که بیش از 80 درصد برندهای ایزوگام در ایران حتی خط استاندارد رو دارند به زور پاس می کنند، چه برسه به کیفیت خیلی عالی. پس نتیجه می گیریم که باید در انتخاب بهترین برند ایزوگام تخصص کامل داشته باشید، تا در نهایت بتوانید بهترین محصول را خریداری کنید. مجموعه ایزوگام سنتر به خریداران برای انتخاب های بهتر کمک می ‌کند، می توانید از طریق شماره های تماس 09122800722 با این مجموعه در ارتباط باشید.

مهمترین ویژگی بهترین برند ایزوگام بازار در ایران

سرآمد بودن یک برند و یک محصول باید در وجهه های مختلف اون محصول یا برند دیده بشه، بزارید یه مثال بزنم د مورد یه ایزوگام استاندارد که بیایم خیلی قشنگ فاکتورهای مهم یک ایزوگام خوب و استاندارد و فراتر از اون رو بررسی کنیم.

2 ویژگی مهم یک ایزوگام استاندارد

ایزوگامی که بخواهد نشان استاندارد برای تولید دریافت کند باید 2 ویژگی بارز رو داشته باشه و این یعنی داشتن حداقل ها، پس مطمعنا بهترین ایزوگام بازار باید از سطح استاندارد خیلی قوی تر باشه:

  1. ایزوگام استاندارد حداقل 37 کیلوگرم وزن، برای رول 10 متری دارد.
  2. ایزوگام استاندارد حداقل 3.5 سانت یا 35 میلینتر ضخامت دارد.

خوب با توجه به اینکه این دو تا ویژگی بارز یه ایزوگام کاملا استاندارده، باید بگم که طبق آماری که همکارای حوزه شناخت بازار در تیم مرکز ایزوگام تهران انجام دادم اند حدودا 87 درصد برندهای ایزوگام بین 37 تا 40 کیلوگرم وزن و بین 3 تا 3.7 سانتی متر ضخامتشون هست و این یعنی 87 درصد بازار ایزوگام پرشده از برندهای ایزوگام معمولی و کمتر کسی فکر رقابت برای کیفیت هست. ولی این وسط شرکت ها و کارخانه هایی هستند که کیفیت تولید را به پرشدن جیبشون از سود فروش بیشتر ترجیح می دهند و بهترین ایزوگام بازار ایران رو تولید می کنند و حتی در امر صادرات ایزوگام هم فعالیت می نمایند.

بهترین برند ایزوگام در ایران

 

بهترین ایزوگام بازار ایران
بهترین ایزوگام بازار ایران

بهترین ایزوگام خصوصیات مختلفی دارد که در بالا هم به بعضی از آنها اشاره کردیم؛ اما داشتن مقاومت کششی بسیار زیاد در برابر پارگی یکی از مشخصاتی هست که بهترین ایزوگام باید داشته باشه. ایزوگام خوب و با کیفیت بدون شک باید از مواد اولیه درجه یک ساخته بشه که در ساخت یک ایزوگام خوب مطمئناً باید از قیر پلیمری با خلوص بسیار عالی استفاده بشه و همینطور هم در آن باید از پلی استر و همینطور الیافی به نام تیشو هم به میزان لازم استفاده بشه. پس می بینیم که فاکتورهای زیادی برای اینکه یک ایزوگام تبدیل به بهترین مارک ایزوگام در ایران بشه وجود داره.
یکی از مهمترین مواردی که در هنگام انتخاب بهترین ایزوگام و برندهای مطرح باید در نظر گرفته شود، قیمت ایزوگام و لیست کامل نرخ این محصول برای نمونه های مختلف آن است. چرا که گاهی اوقات هزینه ها موجب می شود تا خریداران دست به انتخاب های دیگری بزنند. البته با انتخاب یک مجموعه معتبر و بدون حضور واسطه امکان دسترسی به محصولات خوب و با کیفیت در کنار نرخ مقرون به صرفه فراهم می گردد.
ما در مرکز فروش ایزوگام در تهران در سایت ایزوگام سنتر تهران بهترین برند ایزوگام رو برای شما عزیزان آماده ارسال می کنیم. فقط کافیه که تلفن خودتون رو بردارید و با کارشناسان ما با شماره 09122800722 تماس بگیرید و مشاوره جهت خرید و ارسال و نصب ایزوگام دریافت کنید.

بهترین ایزوگام چیست؟ بهترین برند ایزوگام بازار ایران چیست؟

بهترین ایزوگام بازار ایران طبق نظر استفاده کنندگان ایزوگام در مناطق مختلف ایران، با توجه به کیفیت، میزان دوام و عدم پارگی، ایزوگام دلیجان است.
این نظرسنجی برای اینکه بهترین ایزوگام بازار ایران را شناسایی کنیم، از بین بیش از ۱۲/۷۳۰ نفر از خریداران ایزوگام و ۸۹۳۵ نفر از کسانی که ایزوگام خریداری و نصب کرده آمد و سابقه ده ساله در مصرف و خرید ایزوگام دارند برگزار شده است. طبق آمار با توجه به استفاده بهترین ایزوگام در مناطق مختلف آب و هوایی و دیدن تأثیرات بعد از استفاده و بررسی کیفیت و دوام انواع ایزوگام، مخاطبان بیش از ۹۷ درصد از خرید ایزوگام دلیجان راضی بودند.

معرفی چند برند مطرح ایزوگام

 

خرید ایزوگام برند
خرید ایزوگام برند

 

پس از این که با برخی از مشخصات و ویژگی های بهترین ایزوگام بازار آشنا شدید نیاز است که چند برند مطرح ایزوگام را هم بشناسید تا برای هر بخش از محیط ساختمان بهترین محصول کاربردی را انتخاب کنید. در ادامه به معرفی چند برند مطرح ایزوگام در داخل کشور می پردازیم:

برند ایزوگام بام گستر دلیجان

ایزوگام بام گستر دلیجان یک برند مطرح است که در مدت زمان کوتاهی جایگاه بسیار خوب و قابل توجهی در میان مصرف کنندگان به دست آورد. چرا که دارای ضخامت مناسب و مقاومت بالا بوده و از بهترین مواد اولیه مانند قیر، الیاف شیشه و پلیمر در روند تولید آن استفاده می کنند؛ به همین جهت برای ایزوگام دیوار و پشت بام از بهترین گزینه های پیشنهادی است.

برند ایزوگام ستاره طلایی دلیجان

ایزوگام ستاره طلایی دلیجان جزء برندهایی است که با داشتن نیروهای بسیار متخصص و حرفه ای در کارخانه و استفاده از مواد اولیه مرغوب بهترین نوع ایزوگام را به بازار ارائه می دهد؛ محصولات تولید شده در این کارخانه برای پشت بام و دیوار مناسب می باشند.

برند ایزوگام سپهر گستر دلیجان

ایزوگام سپهر گستر دلیجان انواع مختلف ایزوگام های مورد استفاده در ساختمان را در مدل های گوناگون مانند ایزوگام فویل دار، ساده و دو لایه تولید می کند. به همین جهت در میان همه مشتریان جایگاه ویژه ‌ای دارد و البته کیفیت بالای این ایزوگام ها به دلیل داشتن سیستم پیشرفته و به روز و استفاده از مواد اولیه درجه یک است.

برند ایزوگام صدف گستر دلیجان

ایزوگام صدف گستر دلیجان جزء محصولات با کیفیت بازار است که در ردیف محصولات صادراتی هم قرار می گیرد. این برند محصولات متنوعی از جمله گوهر شرق و اساطیر را نیز تولید می‌ کند و برای تمام محصولات خود ضمانت نامه با بیمه معتبر ارائه می دهد.

برند ایزوگام پشم شیشه ایران

ایزوگام پشم شیشه از درخشان‌ ترین برندهای داخل کشور است که بر اساس استانداردهای بین المللی محصولات خود را در تنوع بالا تولید می کنند. به راحتی می توانید انواع ایزوگام ساده، فویلدار، سنگ ریزه ای، تک لایه و بسیاری از نمونه های دیگر را از این برند تهیه کنید.

اهمیت ضمانت نامه ایزوگام

 

خرید ایزوگام برند
خرید ایزوگام برند

در صورتی که برای ایزوگام کردن سقف سرویس های بهداشتی یا استخر اقدام کرده باشید مطمئناً در بازار با انواع مختلف برند ایزوگام مواجه شده اید. هر کدام از برندهای مطرح برای ارائه محصولات خود به بازار و به دست آوردن بازار فروش سعی می کنند مزیت هایی را در نظر بگیرند.
ارائه ضمانت نامه یکی از موارد بسیار مهمی است که در هنگام تهیه رول های ایزوگام باید مد نظر خریدار قرار بگیرد. چرا که خرید ایزوگام از برندهای مطرح و باکیفیت موجب می شود تا برای سال های طولانی بدون دغدغه و نگرانی از ایزوگام استفاده کنید.
ایزوگام معمولاً از نوع ضمانت نامه کوتاه مدت و بلند مدت برخوردار است که برخی از کارخانجات و شرکت ها ضمانت های 10 ساله ارائه می ‌کنند. اما نکته مهم این است که باید در هنگام دریافت ضمانت نامه مفاد قرارداد آن را به دقت بررسی کنید، تا بتوانید بهترین ایزوگام و ضمانت را انتخاب نمایید. مرکز پخش ایزوگام در تهران سعی کرده ایزوگام نصب شده را ضمانت کند که در صورت هرگونه آسیب دیدگی آن را برطرف نماید.

ایزوگام مناسب برای ساخت استخر

 

بهترین ایزوگام استخر
بهترین ایزوگام استخر

استخر به عنوان یکی از فضاهای بسیار مهم به شمار می رود؛ چرا که به دلیل محیط همیشه مرطوب باید بگونه ای عایق سازی شود که به راحتی دچار آسیب ‌دیدگی نگردد. به همین جهت زمانی که قصد ایزوگام کاری استخر را دارید، باید با دقت بیشتری اقدام به انتخاب ایزوگام نمایید که عایق رطوبتی دلیجان می تواند جزء بهترین انتخاب ها باشد. چرا که برخی از کارخانجات دلیجان ایزوگام های مخصوص برای استخر با مقاومت چند برابری در مقابل آب تولید می کنند.
در هنگام انتخاب یک ایزوگام توجه کردن به کیفیت بالای محصول از لحاظ شکل ظاهر و همچنین بررسی استانداردهای کامل و دقیق در کنار تاریخ تولید و انقضای درج شده بر روی رول های ایزوگام ضروری است.

بهترین ایزوگام برای پشت بام کدومه؟

یکی از پرتکرارترین سوالات مخاطب های خریدار ایزوگام این هستش که بهترین عایق رطوبتی که می تونم برای پشت بام خونه استفاده کنم کدوم ایزوگام هستش و اصلاً کدوم ایزوگام رو باید بخرم که سالها دوام بیاره و مشکلی برای خونه پیش نیاد؟
خوب با توجه به اینکه در ایران مناطق مختلف آب و هوایی داریم، شما ابتدا باید با توجه به آب و هوای منطقه ای که در آن زندگی می کنید، تصمیم به خرید نوع ایزوگام بگیرید که اگر از خرید نوع ایزوگام خود مطمئن نیستید، با تماس با مشاورین ما به راحتی می تونید مشاوره لازم را جهت انتخاب بهترین نوع ایزوگام برای پشت بام خونه داشته باشید.
برای مثال در استان های مازندران، گیلان و گلستان که سطح بارندگی بسیار بالاست با استان‌ هایی مثل اراک یا تهران و غیره که تقریباً هوای معمولی دارند و شهری مثل سنندج، تبریز که هوای سردسیری دارند، نوع ایزوگامی که براشون انتخاب میشه مطمئناً فرق میکنه.
ولی این نوید را به شما میدم که ایزوگام دلیجان در سایت ایزوگام سنتر تهران برای مناطق مختلف در ایران پوشش های ایزوگام عالی رو فراهم کرده و بهترین ایزوگام ایران رو در مناطق مختلف ایران در اختیار شما قرار میده.

ایزوگام سنتر تهران؛ نمایندگی مستقیم برندهای مطرح ایزوگام

 

نمایندگی برندهای مطرح ایزوگام
نمایندگی برندهای مطرح ایزوگام

تا اینجا دریافتید که بهترین ایزوگام چیست؟ و معروف ترین برندهای موجود در بازار را شناختید. پس در صورت نیاز به خرید حجم عمده از ایزوگام به راحتی می توانید محصول استاندارد و مناسب را تهیه کنید.
مجموعه ایزوگام سنتر تهران جزء معتبرترین مراکزی است که در حوزه عرضه و فروش مستقیم ایزوگام از درب کارخانه فعالیت دارد. این مجموعه شرایطی را فراهم آورده که به عنوان نمایندگی مستقیم برندهای مطرح ایزوگام شناخته می شود. در صورت نیاز به تهیه هر نوع ایزوگامی به صورت دو لایه روکش دار، بدون روکش، با قیر اکسیده یا پلیمری و نمونه های مختلف دیگر به راحتی می توانید از این مجموعه اقدام کنید.
برای آشنایی بیشتر خریداران اقدام به مقایسه ایزوگام قیر اکسیده و ایزوگام قیر پلیمری نموده ایم که می توانید مطالب آن را نیز مطالعه کنید، تا در هنگام خرید تصمیمات بهتری بگیرید. کافیست با کارشناسان فروش مجموعه ایزوگام سنتر تهران از طریق شماره های قرار گرفته در وبسایت ارتباط بگیرید و بعد از دریافت مشاوره های تخصصی رضایت کافی از ثبت سفارشات خود به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *